🌿 SPRING SALE 🌿 SPAR op til 70 % 🌿

Betingelser & produktinformation

Bestilling og betaling

Online-butikken er åben 24 timer i døgnet, men kan dog være lukket som følge af vedligeholdelse. Vi forsøger så vidt muligt at udføre sådan vedligeholdelse i nattetimerne. En bestilling som er afgivet på en offentlig fri- eller helligdag, eller i weekenderne, vil blive behandlet den følgende hverdag. 

Vi forbeholder os ret til at annullere aftalen om køb i en af de følgende situationer, uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger:

  • Dine betalingsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke verificeres
  • Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller afgivet i forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet
  • Der opstår en utilsigtet fejl på Hjemmesiden, fx en betalingsfejl el.lign.

Der tages desuden forbehold for prisfejl, udsolgte eller udgåede varer, korrekturfejl samt force majeure.

 

Produktinformation/materialer

Materialerne i alle produkter på www.dineaccessories.dk overholder naturligvis dansk lovgiving.

Materialerne i alle produkter på www.dineaccessories.dk er gennemtestet og er alle nikkelfri.  


Betalingsmidler

Hos Dine Accessories tilbyder vi følgende betalingsmuligheder: VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard Amex, Apple Pay, Anyday og Google Pay. Dine kortoplysninger bliver ved bestilling i vores webshop sendt direkte til Nets i krypteret form via en sikker SSL-forbindelse, og det er således kun dig og Nets, der kan aflæse denne information. Dine kortoplysninger bliver ikke set eller gemt på webshoppen.

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

 

Adresseoplysninger

Dine Accessories (En del af MDM Media ApS)

Højbjerggårdsvej 21

2840 Holte

CVR-nr.: 41111186

Tlf.: 53623199


Lager

Hos Dine Accessories bestræber vi os på altid at have vores lagerstatus opdateret. Sker det, at vi ikke har en vare på lager, og der forekommer uventet forlænget leveringstid, vil du hurtigst muligt blive kontaktet pr. telefon eller e-mail. Vi vil herefter finde den bedste løsning for dig. 


Levering og forsendelse

Alle smykker købt på webshoppen bliver pakket flot ind, uden at du skal betale ekstra. Desuden tilbyder vi fragt via DAO i Danmark, hvorfor varen gerne skulle være leveret inden for 48 timer.

Alle forsendelser sendes med forsikring via DAO.

Emballage

Vi pakker altid vores varer i forsvarlig emballage, der sikrer at varen ikke bliver beskadiget under transport. Skulle det ske, at du modtager dine varer med opbrudt eller ødelagt emballage, bør du afvise at modtage varen eller hurtigst muligt rette henvendelse til DAO.


Fortrydelsesret

Dine Accessories tilbyder 365 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Emballagen skal være uåbnet. Varer som er brugt tages ikke retur. Varer som er specialfremstillet eller ændret i størrelse kan ikke returneres. Du skal prøve varen af på samme vis, som hvis du stod i en af vores fysiske butikker - du kan altså afprøve varen, men ikke tage den i brug.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Desuden er det dig, som bærer risikoen, når du sender en vare retur til os. Vi anbefaler derfor, at du sender varerne retur som rekommanderet pakke eller værdiforsendelse, alt afhængig af varens værdi.



Reklamation

I henhold til købeloven, kan du få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation - medmindre fejlen skyldes misligeholdelse eller overlast. Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Dine Accessories, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Dine Accessories.

Bemærk yderligere, at du bærer risikoen, når du sender en vare/pakke til os indtil modtagelsen. Husk derfor at pakke varen i forsvarlig emballage og gemme kvitteringen for afsendelsen til evt. fremtidig reference.


Klageadgang

Hos Dine Accessories gør vi meget ud af, at kunden er i centrum og får den bedst mulige kundeservice. Beklageligvis kan der ske misforståelser så du, som kunde, ikke føler at du har fået en god service.

Hvis det skulle ske, ser vi gerne at du skriver til os derom på help@dineaccessories.dk. Nedenstående har vi indsat, som loven foreskriver det, et link hvor man som kunde kan indgives en klage til klageportalen for Nævnenes Hus. Vi håber dog, at du, som kunde, vil indgå i dialog med os om en evt. klage, inden den indgives.


Personoplysninger

Vi behandler naturligvis dine personoplysninger fortroligt. 


Lovvalg og værneting

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.